سرپرست فرمانداری رفسنجان از سفر هییت اروپایی به منظور بازدید از مراکز فرآوری پسته در روزهای ۶ ، ۷ و ۸ مهرماه به رفسنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رفسنجان : مهندس حسین رضایی با اعلام این خبر گفت: آزمایشگاه موادغذایی رفسنجان که اندازه گیری باقیمانده میزان سموم در مواد غذایی و به ویژه آفلاتوکسین موجود در پسته را انجام می دهد یکی از مراکز مورد تایید هیبت اروپایی است.

وی افزود: هیئت اروپایی به منظور بازدید از این مرکز و نیز مراکز فرآوری پسته در روزهای ۶ ، ۷ و ۸ مهرماه که زمان برداشت محصول کشاورزی پسته نیز هست به رفسنجان سفر می کند.

رضایی بیان کرد: فصل برداشت پسته در رفسنجان از اواخر شهریور آغاز می شود و تا آواخر مهرماه ادامه دارد و رفسنجان مهد تولید پسته در جهان است.

طی‌ روزهای اخیر نیز مهندس رضایی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان به همراه دکتر خدایان چگنی مدیر کل امور فراورده های آشامیدنی و غذایی ،دکتر انصاری رئیس اداره امور ازمایشگاه های غذا و دارو ،دکتر شعیبی مدیر فنی آزمایش مرجع سازمان غذا و دارو ،دکتر مهدی زاده مدیر کل امور پایش استان ها و سایر مسئولین مربوطه از شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته شهرستان رفسنجان بازدید به عمل آوردند.

توسط admin3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *