فرماندار رفسنجان گفت: روستای مانی از توابع سرچشمه رفسنجان، دارای ۴۰۰ نفر جمعیت است که به دلیل افت فشار آب؛ آبرسانی با تانکر انجام می شود و مشکلاتی را برای این اهالی ایجاد کرده است لذا تدابیر لازم برای آبرسانی به این روستا اندیشیده شده و این روستا از رنج کم آبی نجات میابد.

به گزارش  رفسنجان سلام حسین رضایی در نشستی با حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان و اعضای شورای اسلامی روستای مانی اظهار کرد: مانی یکی از روستاهای اطراف سرچشمه رفسنجان و دارای ۴۰۰ نفر جمعیت در قالب ۲۰۰ خانوار است که مشکلاتی در حوزه کم آبی در این روستا دیده می شود به اهالی این روستا به وسیله تانکر آبرسانی می شود.
وی افزود: رفع مشکل کم آبی یکی از رسالت های مسئولان در دولت سیزدهم است و امیدواریم بتوانیم مشکلات این روستاها و دیگر روستاهای دارای تنش آبی را برطرف سازیم.
رضایی با اشاره به اینکه آب قنات این روستا در منبعی ذخیره و به مصارف اهالی می رسد خاطرنشان کرد: برای رفع مشکل کم آبی و افت فشار آب در روستای مانی سرچشمه، با همکاری شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان، تدابیر لازم دیده شده و به زودی با اجرای طرحی آب آشامیدنی اهالی این روستا تأمین خواهد شد و تأمین منابع مالی این طرح هم توسط بخش خصوصی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *