تشکر الهامی از هواداران بعد از برد حیثیتی

برد شیرین و حیثیتی مقابل تیمی که محمد ربیعی هدایت آن را برعهده داشت، حالا همه فشارهایی که از هفته های اول لیگ روی شانه های ساکت الهامی سنگینی می‌کرد را برداشته است. روزی که الهامی روی نیمکت مس نشست ، یک قول مهم به هواداران رفسنجانی داد و آنهم پیشرفت پله پله و اینکه تیمش بازی به بازی آبرومندانه تر به میدان برود. او به راستی به وعده خود عمل کرد و طبیعی است که حالا به دل هواداران مسی راه پیدا کند، همان طرفدارانی که در روزهای اول کاری در رفسنجان لقب «نارنجی‎های وفادار» را به آنها داد.
بعد از پایان دیدار مس رفسنجان و ذوب آهن، هواداران نارنجی پوشی که ۶۰۰ کیلومتر را تا اصفهان طی کرده بودند، ایستادند و به احترام نمایش درخشان شاگردان الهامی دست زدند و به تشویق اعضای تیم پرداختند. صدای تشویق ساکت موازی با ناراحتی هواداران ذوب آهن ، ورزشگاه فولادشهر را پُر کرده بود و با حضور الهامی جلوی فنس های جایگاه ۱۸ ورزشگاه این سر و صداها بیشتر هم شد.
سرمربی بی ادعای مسی‌ها حالا تیمی را ساخته که هنوز نیمی از مسابقات سپری نشده، امیدواری زیادی را در دل مردم رفسنجان و هواداران نارنجی پوش ایجاد کرده است. برد مقابل محمد ربیعی برای مسی‌ها اهمیت زیادی داشت که با تلاش الهامی و همکارانش و البته همت بازیکنان توانمند به دست آمد و طبیعی است که در این شرایط طرفداران مس رفسنجان برای سرمربی شان سنگ تمام بگذارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *