گلزنی فرشید و منتظر جلوی چشم مهرداد رضایی!

برد مس رفسنجان در خانه ذوب‌آهن مقابل تیمی که محمد ربیعی هدایتش را برعهده داشت، با همت بازیکنانی به دست آمد که در هیچ کدام از دقایق بازی دست از تلاش برنداشتند و برای کسب سه امتیاز همه کار کردند.

 


در این بین نقش هافبک های توانمند و باتجربه مس بیشتر از هرچیز به چشم آمد، جایی که فرشید باقری و منتظر محمد گلهای پیروزی تیم خود را به ثمر رساند و نفراتی مثل جلال علی محمدی، محسن آذرباد، محمد خدابنده لو و نیما انتظاری با صلاحدید ساکت الهامی هرکدام در دقایقی که به زمین رفتند، بهترین عملکرد را برجا گذاشتند.
خط هافبک قدرتمند مس بدون شک نقطه قوت تیم ساکت الهامی است که روی زمین کم نظیر فوتبال بازی می کند و توانایی دیکته کردن تاکتیک های متنوع خود را به هر حریفی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

درخشش هافبک های نارنجی پوش درست جلوی چشمان بازیکنی رقم خورد که تا سال گذشته کاپیتان دوم مسی‌ها بود و وقتی قصد جدایی کرد انبوهی از حواشی به سراغ ساکت الهامی آمد؛ مهرداد رضایی به ذوب آهن رفت و نفراتی مثل خدابنده لو، منتظر محمد و جلال علی محمدی راهی مس شدند. شاید بیراه نیست که بگوییم حالا هر تیمی آرزوی داشتن خط هافبک مس رفسنجان را دارد؛ خط هافبکی که در هر بازی درخشان ظاهر می‌شود و می تواند در هر لحظه از بازی گره از کار تیم بگشاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *