پرسپولیس در یک بازی نفس‌گیر مس رفسنجانی که با ده نفر جانانه بازی می‌کرد را با تک گل گولسیانی شکست داد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌‌های هفته بیست و چهارم، مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود. قرمزپوشان تهرانی یکی از بازی‌های سخت خود در هفت هفته پایانی لیگ را در رفسنجان پیش رو داشتند و در شب پیروزی حریفان مستقیم خود، نمی‌خواستند بیش از این از کورس قهرمانی جا بمانند.

بازی بسیار نفس‌گیر و درگیرانه پی‌گیری شد اما اوضاع خیلی زود در همان نیمه نخست در یک صحنه جنجالی به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی شد. با برخورد رامتین سلیمان زاده با مهدی عبدی، مس رفسنجان ده نفره شد و یک پنالتی نیز به سود پرسپولیس گرفته شد که گولسیانی آن را تبدیل به گل کرد.

در ادامه اما مس رفسنجان با وجود یک یار کمتر دوندگی تیمی‌اش را طی بیش از هفتاد دقیقه افزایش داد و مقابل پرسپولیس هر چه در توان داشت گذاشت. شاگردان ربیعی با ده نفر در زمین خودشان در ادامه بازی حسابی فشار آوردند و پرسپولیس نیز در اوایل نیمه دوم چند موقعیت خوب داشت اما هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد مس بیش از پیش نبض بازی را در دست می‌گرفت و پرسپولیس با یک یار بیشتر به دفاع مطلق روی آورده بود

در نهایت با وجود تلاش‌های مسی‌ها پرسپولیس سه امتیاز را با تک گل گولسیانی از روی نقطه پنالتی به دست آورد.

پرسپولیس با این برد ارزشمند ۴۸ امتیازی شد و فاصله ۴ امتیازی خود تا صدر جدول را حفظ کرد. مس رفسنجان نیز با همان ۳۷ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *