محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر نفت مسجد سلیمان که روز آینده در رفسنجان برگزار می‌شود، گفت: خیرمقدم می‌گویم به تیم نفت حضورشان را در شهر رفسنجان. با توجه به انگیزه‌های هر دو تیم، بازی برای هر دو تیم مهم خواهد بود و ما هم گوشزدهای لازم و کافی را در این خصوص کرده‌ایم. حتی به بچه‌ها گفته‌ام که این بازی پراهمیت‌تر از بازی فردا خواهد بود. برای آن تیم هم بسیار احترام قائل هستم و فکر می‌کنم بسیار جدی و منظم برای بازی باید حضور پیدا کنیم. با هوشمندی و تمرکز کافی تا در بازی سخت فردا شرایط پیروزی را فراهم کنیم.
ربیعی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای این مسابقه گفت: آقای رامتین سلیمان زاده به دلیل اخراج‌شان در بازی قبلی نداریم و آقای مهرداد رضایی هم سه کارته شده است. یک نفر از بچه‌ها هم فردا ساعت ۱۲ تکلیفش برای حضور در لیست ۲۰ نفره مشخص می‌شود.
سرمربی مس رفسنجان در واکنش به سوالی درباره اینکه عملکرد رفسنجانی‌ها قهرمان فصل را تعیین خواهد کرد، گفت: ما سعی بر این داریم که با توجه به شرایط خاص جدول و خودمان، کیفیت خاصی را به طور کلی ارائه بدهیم. درباره بازی با پرسپولیس صحبت زیاد است. با اینکه ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم، سعی کردیم کیفیت مناسب و درستی را ارائه بدهیم و اگر در پاس‌های آخر دقت می‌کردیم، شاید می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به هر حال در آن بازی اشتباهات داوری هم طبق نظر کارشناسان رخ داد. ما در این ۶ بازی باید کیفیت خودمان را ارائه بدهیم و بنده و گروهم تمام تلاش‌مان را برای ارائه بهترین عملکرد فنی نمایش خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *