فرماندار رفسنجان گفت: برای تکمیل ۵ طرح دانشگاه پیام نور شهرستان نیاز به ۳۰ میلیارد ریال است و با توجه به اینکه بودجه دولتی این واحد صرف هزینه های جاری می شود کمک خیران و مجتمع مس سرچشمه را در تکمیل آن ها می طلبیم.

به گزارش رفسنجان سلام حسین رضایی در بازدید از طرح های دانشگاه پیام نور شهرستان بیان کرد: طرح های در دست اقدام این دانشگاه نیاز به بودجه دارند تا تکمیل شود و این طرح ها شامل زمین چمن، بهسازی مسجد دانشگاه، رنگ آمیزی ساختمان ها و کلاس های درس، احداث پارکینگ و توسعه فضاهای گلخانه ای هستند که اگر بودجه ۳۰ میلیارد ریالی باشد آن ها تکمیل می شوند.
وی بیان کرد: بودجه دولتی این دانشگاه صرف هزینه های جاری می شود و برای تکمیل و اتمامم پروژه ها بودجه بیشتری نیاز است که اگر مجتمع مس سرچشمه و خیران کمک های مالی  را ارائه دهند طرح ها تکمیل و بهره برداری می شوند.
رضایی تصریح کرد: این دانشگاه در حال حاضر دارای هزار و ۶۰۰ دانشجو است که در رشته های مختلف تحصیل می کنند.
الهام صادقی راد رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان هم بیان کرد: پیام نور دانشگاهی برآمده از انقلاب که در راستای گسترش آموزش عالی و جبران عقب ماندگی های مفرط که در رژیم گذشته در این عرصه  وجود داشت موفق شده آموزشی با کیفیت و شهریه کم را نه تنها در مراکز استانی بلکه در دورترین اقصی نقاط کشور ارائه دهد.
وی افزود: اما در این راستای آموزش ها، نیاز به حمایت های مسئولین و خیرین داریم تا بتوانیم به ارائه خدمات بیشتر و بهتر بپردازیم.
صادقی راد بیان کرد: دانشگاه پیام نور رفسنجان برای تکمیل طرح های عمرانی خود نیاز به بودجه دارد که امیدواریم مجتمع مس سرچشمه و یا خیرین به کمک ما بیایند.
در این بازدید توسط فرماندار رفسنجان از زحمات رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان تقدیر به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *