رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور از فعالیت‌ها و سرعت‌عمل و تلاش فراوان شهردار رفسنجان برای به‌ثمر رساندن پروژه‌های شهری در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن قدردانی کرد.

 

 

به گزارش رفسنجان سلام، عصر امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور، پروژه احداث و بهسازی ۳۱ بوستان شهری رفسنجان و باند دوم بلوار پرستار و شهید هنری شهر رفسنجان افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در این مراسم فعالیت‌های شهردار رفسنجان را ستود و خطاب به ایشان گفت: آقای کهنوجی از شهرداران فعال و موفق هستید و تعریف شما را از استاندار محترم شنیده‌ایم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور از سرعت‌عمل و تلاش شهردار رفسنجان برای به‌ثمر رساندن پروژه‌های شهری در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن قدردانی کرد.

امام جمعه رفسنجان نیز از همراهی شهردار رفسنجان با مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تمجید کرد و گفت: تاکنون چنین شهرار همراه و همکار بویژه در مسائل فرهنگی و اجتماعی در صحنه هستند.

حجت‌الاسلام عسکری افزود: خوشبختانه در رفسنجان مجموعه مدیریتی همراه و همدلی خدمت می‌کنند.

شهردار رفسنجان نیز با بیان اینکه این حرکت‌ها و همراهی و همدلی مسئولین شهرستان و استان است، یادآور شد: از زحمات و همراهی استاندار محترم و معاونین ایشان، امام جمعه محترم، فرماندار محترم، اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *