۳۰ قطعه زمین با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور و استاندار کرمان به متقاضیان

طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در شهرستان رفسنجان واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان تعداد ۲۰ قطعه زمین در شهر کشکوییه و ۱۰ قطعه در شهر بهرمان رفسنجان به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری واگذار شد.
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور روز یکشنبه در این مراسم گفت: مسکن یکی از نیازهای جمعیت و موضوعات انگیزشی برای افزایش جمعیت و باروری است که بخش قابل توجهی از آن مربوط به زمین می شود.
حجت الاسلام حسن درویشیان افزود: باید تلاش ها برای تخصیص زمین افزون و تسریع شود تا زمین در زمان کمتری در اختیار مردم قرار گیرد.
وی اظهار داشت: اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده و امیدوارم در ادامه بیشتر از گذشته شود، نه تنها در دهه فجر بلکه در طول سال با ارائه این گونه خدمات مردم را خوشحال کنیم.
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور عنوان کرد: رئیس جمهور به صورت جدی به مسکن، اشتغال و تسهیلات ورود و تکلیف قانونی بانک ها را پیگیری می کند و جلسه ای نیست که این موضوع را تذکر ندهد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز با اشاره به واگذاری ۲۴۸ قطعه در طرح جوانی جمعیت شهرستان رفسنجان تاکنون گفت: تمامی تعهدات دولت در واگذاری زمین تا پایان سال جاری در رفسنجان محقق خواهد شد.
رضا حافظی افزود: ۳۴۷ واحد مسکونی را برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک ها معرفی کردیم که از این تعداد ۷۸ قرارداد منعقد شده است.
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در ادامه ضمن نشست با صنعتگران و کشاورزان شهرستان رفسنجان از پرورشگاه معین زاده نیز بازدید خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *