معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان درباره محدودیت شغلی مهاجرین افغانستانی توضیحاتی ارایه کرد و گفت: اتباع بیگانه مجاز در رفسنجان که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در سه رسته شغلی کوره پزخانه ها، کارهای ساختمانی و کارگاه های کشاورزی مشغول باشند و فعالیت آن ها در صنوف ممنوع است.
به گزارش رفسنجان سلام; دکتر مجید دهقانی در این خصوص اظهار کرد: اتباع بیگانه غیرمجاز باید طرد شوند و کشور ایران را ترک کنند.
وی بیان کرد: به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم منوط به داشتن کارت شناسایی و کارت اشتغال است.
دکتر دهقانی ادامه داد: کارت شناسایی و کارت اشتغال از حوزه دفاتر کفالت اتباع خارجی صادر می شود که افرادی که دارای کارت شناسایی هستند مجاز شناخته می شوند و برای کسب درآمد هم باید کارت اشتغال از این دفاتر دریافت کنند تا بتوانند به کار گمارده شوند.

وی ادامه داد:در رفسنجان به کارگیری اتباع بیگانه مجاز هم در واحدهای صنعتی و صنفی ممنوع می باشد و اتباع بیگانه مجاز که دارای کارت شناسایی و کارت اشتغال هستند فقط می توانند در رسته های شغلی کوره پزخانه ها، کارهای ساختمانی و کارگاه های کشاورزی مشغول باشند.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که اتباع بیگانه را در غیر از این مشاغل به کار گیرند جریمه های سنگین باید پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *