مس رفسنجان موفق شد به لطف تک گل محسن آذرباد، از سد مس کرمان بگذرد و برنده دربی این استان لقب بگیرد.

در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم‌های هم‌نام و هم‌استانی رفسنجان و مس کرمان به مصاف هم رفتند که شاگردان محمد ربیعی به لطف تک گل آذرباد برنده از زمین خارج شدند.

جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه نهم شکل گرفت. جایی که ارسال کرنر کاظمیان به فرشید باقری رسید و ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

گادوین منشا این فرصت را داشت تا یکی از گل‌های زیبای لیگ برتر را به ثمر برساند. یک ارسال از سمت راست به روی دروازه با قیچی برگردان مهاجم نیجریه‌ای همراه شد، ولی توپ او با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل نخست بازی در دقیقه ۱۸ بازی به ثمر رسید. حرکت خوب و تند و تیز گادوین منشا از سمت راست و ارسال زمینی این بازیکن روی قوس محوطه جریمه به محسن آذرباد رسید که این بازیکن با شوتی دیدنی به گوشه دروازه، برای تیمش گلزنی کرد.

در ادامه نیز گادوین منشا در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی یک ضرب و روی پا، دروازه کرمانی‌ها را تهدید کرد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. نیمه نخست نیز با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم ۲ تیم بیشتر در میانه میدان مشغول بازی بودند، اما فرصت‌های چندانی را خلق نکردند. مهمترین صحنه نیمه دوم، به سوپر سیو حامد لک در دقیقه ۸۹ بازمی‌گردد. جایی که سنگربان مس رفسنجان با یک واکنش استثنایی، توپ را از روی خط برگشت داد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ثانیه‌های پایانی بازی نیز فراز امامعلی روی پاس خوب فرشید باقری صاحب توپ شد که این بازیکن نتوانست دروازه خالی مس کرمان را باز کند و شوت پای چپ او به بیرون رفت.

در نهایت مس رفسنجان توانست با تک گل محسن آذرباد از سد حریف هم‌استانی خود عبور کند. با این پیروزی مس رفسنجان ۴۳ امتیازی شد و فاصله خود با گل گهر را به ۲ امتیاز کاهش داد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *