رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری از برگزاری نخستین جشنواره المان های فلزی پسته در رفسنجان خبر داد.

به گزارش مهندس مجتبی میرزمانی: اداره سیما و منظر شهری در راستای وظایف و اهداف خود نسبت به ارتقاء سطح هنری در نظر دارد جشنواره ساخت المان های فلزی پسته شهرستان رفسنجان را برگزار نماید.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان بهبود سیمای بصری و ارتقای هویت بخشی به شهرستان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: این جشنواره در دو بخش بومی و کشوری برگزار و شرکت در فراخوان برای عموم علاقمندان از سراسر کشور آزاد است.

مهندس میرزمانی ضمن دعوت از افراد حقیقی، حقوقی و هنرمندان و متخصصین از سراسر کشور در زمینه المان های فلزی شهری، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مقررات جشنواره و شرکت در فراخوان لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری نسبت به ثبت نام و ارسال فرم های مشخصات فردی و فنی طرح، در سامانه پیشنهادات شهرداری رفسنجان              ( Snp.rafsanjan.ir ) بخش فراخوان اقدام نموده و تصویر ایده آثار خود را به صورت یک پوستر با ابعاد ۵۰*۷۰ سانتیمتر از طریق سامانه فوق ارسال نمایند.

وی عنوان کرد: به ازای هر تیم از هنرمندان پس از اجرای کامل طرح تاییده شده توسط کمیته سیما و منظر شهری رفسنجان، مبلغ ۳٠٠ میلیون ریال پرداخت می گردد.

مهندس میرزمانی با بیان اینکه هیئت داوران این جشنواره کمیته زیباسازی شهرداری رفسنجان هستند، گفت: زمان داوری وانتخاب آثار ۱۶-۱۷ مهرماه ماه و زمان اعلام نتایج نهایی برگزیدگان ۱۹ مهر ماه است.

وی افزود: پس از پالایش و بررسی طرح های راه یافته به مرحله داوری توسط کمیته زیباسازی، ۱۰ طرح انتخاب و برای اجرا در سطح شهر آماده می شود.

 

توسط admin3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *