معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه ۵ بوستان محله ای از سال گذشته تا کنون در دست احداث است، از آغاز عملیات عمرانی احداث چهار بوستان جدید در نقاط مختلف خبر داد.

به گزارش مهندس سید علی پورباقری: بوستان‌های خیابان های مصطفی خمینی ۴۵ در محله خواجو، حاشیه های فضای سبز خیابان امامت در شهرک یادگار امام و بلوار فرهنگ در شهرک فرهنگیان تا پایان سال احداث و به بهره برداری می رسند.

وی ارتقای کیفیت محیط شهری، توجه بیشتر به رفاه شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز را از مهمترین اهداف احداث بوستان‌های محله ای عنوان کرد و گفت: بوستان خیابان مصطفی خمینی ۴۵ به مساحت دو هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بوستان بلوار امام علی (ع) ۲۱ به مساحت ۴ هزار مترمربع و اعتبار اولیه ۲۷ میلیارد ریال احداث می شوند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان هم چنین از احداث فضای سبز حاشیه ای خیابان امامت در شهرک یادگار امام به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: حاشیه فضای سبز بلوار فرهنگ در شهرک فرهنگیان به مساحت ۷ هزار مترمربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

مهندس پورباقری بیان کرد: از مهرماه سال گذشته تا کنون ۹ بوستان محله ای در حال احداث است.

توسط admin3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *